Waarom hitrates optimaliseren?
25-09-2023 16:42
Nadat we in de serie ‘Sales Acceleratie Management’ vorige maand aandacht hebben besteed aan het organiseren van de marktdruk, gaan we deze maand in op de vervolgstap: het optimaliseren van de hitrates. Dit hangt samen met de laatste van de vijf harde sales wetmatigheden: betere kwaliteit op de momenten van de waarheid levert betere resultaten op.
Het doel is om de verkopers en de sales leiding precies die hulpmiddelen te bieden waarmee hun kansen op succes worden vergroot. De basis hiervoor wordt gevormd door het sales proces zoals we dat vorige maand hebben besproken.
Waarom hitrates optimaliseren?
25-09-2023 16:42
Nadat we in de serie ‘Sales Acceleratie Management’ vorige maand aandacht hebben besteed aan het organiseren van de marktdruk, gaan we deze maand in op de vervolgstap: het optimaliseren van d...
Meer weten >Waarom marktdruk optimaliseren?
25-09-2023 16:44
Nadat we in de serie ‘Sales Acceleratie Management’ vorige maand aandacht hebben besteed aan het formuleren van de proposities, gaan we deze maand in op de vervolgstap: het optimaliseren van ...
Meer weten >Waarom sales acceleratie management werkt!
25-09-2023 16:45
Sales Acceleratie Management (SAM) lijkt een toverwoord maar is dat absoluut niet. Wat het wel is? Een op keiharde sales wetmatigheden gefundeerde sales strategie. Logisch opgebouwd, vol praktische ha...
Meer weten >