Bidfood (voorheen Deli XL) bedient haar klanten in de horeca, catering en zorg dagelijks met betrouwbare leveringen uit een totaalaanbod van food en non-food producten van de beste kwaliteit. Bidfood heeft circa 800 leveranciers en een assortiment van ca. 60.000 artikelen. Online besteld en bezorgd tot in de keuken.
Unilever Food Solutions helpt chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden, zodat hun klanten blijven terugkomen. UFS maakt ingrediënten die belangrijke tijdwinst opleveren in de keuken, zonder in te boeten aan smaak of geur. Daarnaast zorgen ze constant voor nieuwe ideeën en inspiratie voor een fris en verrassend menu. Dit met sommige van ’s werelds bekendste merken: Knorr, Hellmann’s, Lipton en nog vele andere.
UFS is leverancier van Bidfood en Bidfood is dus een belangrijke klant (en kanaal) voor UFS. Gezamenlijk hebben ze het belang om de klantrelatie met restaurants, hotels, cateraars en andere klanten verder te ontwikkelen en allebei hebben ze informatie die hiervoor van belang is. RFB heeft geholpen met het in kaart brengen van loyaliteit en potentieel om een gezamenlijk programma mogelijk te maken. Op basis van cross-sell kansen en samenhang tussen producten is content opgesteld om klanten te inspireren en zijn aanbiedingen gevoed om de relatie verder te ontwikkelen. Een inspirerend loyaliteitsprogramma voor de klanten van Bidfood: Sparen voor Succes.