Naar onze overtuiging is een High Performance Organisatie een organisatie die voortdurend adequaat anticipeert en reageert op een snel veranderende wereld. Daartoe staat klantgericht denken centraal en is de gehele organisatie erop ingericht. De HPO-Journey van RedFoxBlue helpt je zo’n organisatie te worden.


In 2017 stelde het blad Forbes dat slechts 20% van de bestuurders vindt dat hun bedrijf goed op eventuele disruptie is voorbereid! Dat is extreem weinig als je beseft dat disrupties met steeds grotere impact en steeds meer snelheid op ons af komen. Covid, Oekraïne, Suez-kanaal, vergrijzing, grondstoffen, stikstof, enz. Alleen échte High Performance Organisaties kunnen deze crises het hoofd bieden. En jij kunt daarbij horen!


Cover

  • Heb jij de afgelopen 5 jaren de beste resultaten behaald t.o.v. jouw concurrenten?


  • Wat staat binnen jouw organisatie centraal: de klant of het product?


  • Is de kwaliteit van het management goed genoeg om toekomstige disrupties het hoofd te kunnen bieden?


  • Wat gaat er in de praktijk voor bij jullie: net ontstane crises of de lange termijn?


  • Hoe wendbaar en flexibel is ons bedrijf nou écht?


  • Lost je huidige waardepropositie niet alleen de huidige problemen van je klanten op, maar juist ook de toekomstige?

Start van de HPO-journey is altijd een uitgebreid onderzoek met behulp van het Commerciële Waardeketen Model. Daaruit rolt precies wat met welke prioriteit moet worden aangepakt, richting een High Performance Organisatie. Maar daar stopt het niet! RedFoxBlue adviseurs staan met hun poten in de klei en helpen mee de High Performance Organisation vorm te geven en rusten niet voordat de vooraf bepaalde standaard is bereikt!

  • Analyse en advies
  • Ontwikkeling en uitvoering
  • Borging en cyclus proces
    • Maakt jouw organisatie klaar voor een onzekere toekomst


    • Zorgt voor flexibiliteit en adaptiviteit in de organisatie


    • Zorgt dat onder alle omstandigheden de doelen voor alle betrokkenen scherp in de gaten worden gehouden


    • Zet neuzen dezelfde kant op en bouwt verder aan onderling vertrouwen


    • Stimuleert verander-kracht in het High Performance Management team

    • Je krijgt inzicht in de kansen en problemen in je organisatie met behulp van het Commerciële Waardeketen Model


    • We ontwikkelen een strategie van klantgericht denken langs de contactmomenten van de customer journey: de blik moet naar buiten!


    • We installeren een Leidende Coalitie en pakken stap voor stap de blokkades en de kansen aan om een HPO te worden


    • We bouwen aan zowel een flexibele structuur als een doelgerichte organisatie


    • We coachen de verschillende belanghebbenden om een actieve rol aan te nemen en fouten te maken indien nodig

    Benader één van onze experts. Ze kijken graag mee naar een passende oplossing voor jouw uitdaging.

    {{ item.first_name }} {{ item.last_name }}

    Managing partner

    bas.van.rossem@redfoxblue.nl
    06 46 35 28 62