Cover

Door een data analyse is het potentieel in kaart gebracht. Op basis van de bestaande sterke propositie is een nieuw team aan de slag gegaan met een nieuwe aanpak (value selling). Begeleiding van het team gedurende een aantal jaren heeft resultaten geleverd in de vorm van significante omzetgroei!

Cover

Data

Om BP hiermee in staat te stellen een goede target lijst en aanpak te formuleren is een data analyse gemaakt. De volgende analyses zijn gemaakt:

  • Penetratie en Share of Wallet per segment, regio en accountmanager
  • Kansrijkheid per segment
  • Klantwaarde en klantpiramide analyse
  • Klantwaarde en migraties over laatste 3 jaren


Proces

Inrichting van een maatwerk marketing en sales aanpak (lemniscaat) met voor alle processen alle benodigde tools (accountplan, gespreksformat, vragenlijsten, USP’s, rapportages, coachingsformat). Gezamenlijke opzet van campagnes.


Mens

Inrichting van een maatwerk marketing en sales aanpak (lemniscaat) met voor alle processen alle benodigde tools (accountplan, gespreksformat, vragenlijsten, USP’s, rapportages, coachingsformat). Gezamenlijke opzet van campagnes.


{{ item.first_name }} {{ item.last_name }}

Managing partner

robert.hamminga@redfoxblue.nl
06 19 22 87 08
{{ item.first_name }} {{ item.last_name }}

Managing partner

bas.van.rossem@redfoxblue.nl
06 46 35 28 62