Cover

RedFoxBlue bestaat sinds 1 september 2000. In de eerste vijf jaar onder de naam Sales Competence Centre, opgericht door Paul van Hek en Marco Scheele. Frank Brummelhuis, Benno Mallee, Remco Melis, Elmo Wieland en Robert Hamminga zijn ook partners van het eerste uur. Elmo en Robert zijn nog altijd aan RedFoxBlue verbonden. RedFoxBlue is een franchiseorganisatie. Deze organisatievorm biedt de ruimte om gecontroleerd te groeien in partners en klanten, maar maakt het vooral mogelijk om in de markt te opereren met zelfstandige ondernemers. Ondernemers die uitblinken op de binnen RedFoxBlue gehanteerde kernwaarde passie en professionaliteit.

Cover

Uw omgeving verandert steeds sneller. Gebruik van technologie en de enorme toename van data brengt transparantie, geeft uw klanten regie en zet marges onder druk. Iconische bedrijven worden verdrongen door nieuwkomers. Wie zijn uw concurrenten van morgen? En hoe moet uw bedrijf hiermee omgaan? Reageren met de Klassieke reflexen? Oude oplossingen zijn meestal geen antwoord op nieuwe uitdagingen.


Organisaties die veranderingen herkennen en zich snel op het nieuwe speelveld of klantgedrag weten aan te passen zijn de winnaars van morgen.


Volgens ons excelleren de winnaars van morgen op drie gebieden: op data, op proces en op mens.


Wie blijvend commercieel succes en meer omzet tegen lagere kosten wil, heeft een wendbare en continu lerende organisatie nodig. RedFoxBlue bouwt dergelijke organisaties door data analyse te koppelen aan procesoptimalisatie en ervaringsgericht leren. Wij slagen daarin door diepgaande marketing en saleskennis te combineren met de drie pijlers van veranderkracht.


En dat met bewezen resultaat: minimaal 10% hoger rendement op marketing en sales binnen 12 maanden. Al 15 jaar een bewezen aanpak bij 500 tevreden klanten door aantoonbaar resultaat: RedFoxBlue – Bouwt Winnaars van Morgen