Wij hechten veel waarde aan sterke en langdurige samenwerkingen. Op deze pagina vind je een overzicht van al onze huidige strategische partners.

Exsell

Exsell was tot eind 2018 onderdeel van de franchiseformule van RedFoxBlue. Hoewel ze zich inmiddels doorontwikkeld hebben tot volledig zelfstandig bedrijf, blijven ze nauw met RFB verbonden. Waar wij ons richten op procesoptimalisatie en ervaringsgericht leren, zal Exsell ons blijven ondersteunen op het gebied van data-driven vraagstukken.

Brightness

Brightness is gespecialiseerd in het ontwikkelen van applicaties, websites, AI en e-commerce oplossingen welke groei en impact leveren!

Symbol

Symbol adviseert bedrijven op het gebied van organisatie-ontwikkeling, continu verbeteren, kwaliteitsmanagement en verandermanagement. Symbol is in Nederland de specialist op het gebied van Lean Six Sigma. Met deze samenwerking bundelen we de kennis op het gebied van Lean Six Sigma en Sales in een unieke combinatie.

Persolog Nederland

Persolog Internationaal die in 18 landen zorg dragen voor technische en inhoudelijke ondersteuning, wetenschappelijk onderzoek en ontwikkeling van het Persolog® DISC Persoonlijkheidsmodel. Meer dan 60 miljoen mensen maakten reeds gebruik van DISC en aanverwante producten. Het heeft hen geholpen zichzelf te begrijpen en intermenselijke betrekkingen te verbeteren. Persolog werkt intensief met RedFoxBlue samen, met name in het commerciële domein. De producten van Persolog helpen leidinggevenden en commerciële medewerkers om ingewikkelde thema’s op eenvoudige wijze te benaderen, of het nu gaat om leiderschapsontwikkeling, het reduceren van conflicten, het ontwikkelen van betrekkingen of verkoop.

Salesgids

Salesgids.com, Hét portal voor slimme sales professionals! Met 48.000+ abonnees is Salesgids het grootste en meest toonaangevende platform voor verkopers en salesmanagers in de Benelux.



RedCardDigital

Wij zijn een full service digital marketing bureau. Onze expertise omspant een breed gebied en omvat marketingstrategie, growth marketing, leadgeneratie, klantbetrokkenheid en marketing automatisering. We zijn geen dertien in een dozijn marketingbureau. We voorzien niet alleen in strategie en uitvoering. Onze moderne marketingaanpak combineert geavanceerde technologie, inzicht op basis van data en klantgerichte oplossingen om toegevoegde waarde te genereren voor zowel u als uw klanten.

NIMA

NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing is sinds 1966 de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales.

De NTRO

De NRTO, de Nederlandse Raad voor Training en opleiding, is de brancheorganisatie voor private onderwijsinstellingen, opleidings- en trainingsbureaus. Ook exameninstituten, EVC aanbieders en ontwikkelaars van (online) materiaal zijn lid van de NRTO. De NRTO telt ruim 900 leden.