Adka van Osnabrugge is sinds 2012 verbonden aan RedFoxBlue, waar zij al veel klanten geholpen heeft met hun commerciële uitdagingen. Zowel gericht op het effectiever en efficiënter maken van klantprocessen vanuit de LEAN Six Sigma in Sales-methodiek als ook in het ontwikkelen van salesteams. Daarnaast is zij binnen RedFoxBlue verantwoordelijk voor de Werving en Selectie van Salesprofessionals en Salesmanagers
Expertisegebieden:
- Werving en Selectie van Sales Management en Sales Professionals.
- Social Selling als basis voor salessucces in de wereld van nu
- Aanscherpen klantprocessen vanuit LEAN Six Sigma in Sales
- Als gespreksleider leiden van klantpanels
- Ontwikkelen en implementeren van salesmanagement
- Ontwikkelen van salesteams, zowel in vaardigheden als in effectief gedrag
- Begeleiden van sales-gerelateerde verandertrajecten
Of zoals één van haar opdrachtgevers het verwoordt:
“Adka begrijpt de complexiteit van veranderen in mijn organisatie. Zij kent de gevoeligheden en uitdagingen en weet daar op een menselijke, maar duidelijke manier op in te spelen. Dankzij haar inhoudelijke en praktische ondersteuning vanuit de werkmethodieken van RedFoxBlue zijn wij voor het eerst sinds jaren weer in omzet gegroeid, en zelfs met meer dan 10%.”
Achtergrond:
Adka is meer dan 35 jaar werkzaam geweest in commercieel leidinggevende functies in de zakelijke dienstverlening, waarvan ruim 25 jaar in de uitzendbranche. Zij werkte o.a. bij Randstad, Content en Vedior. In haar laatste functie in loondienst was zij directeur van een marktonderzoek- en adviesbureau, waar zij o.a. veel kwalitatieve klantpanels leidde. Sinds 2008 is zij zelfstandig consultant gericht op het optimaliseren van de klantprestaties en het verbeteren van het rendement op commerciële activiteiten.
Passie:
Als sportvrouw in hart en nieren is de grootste passie van Adka: winnen! Winnen doe je alleen als je bereid bent om te leren van vandaag, zodat je het morgen nog beter doet!
Dat is ook de basis van de manier waarop zij met haar opdrachtgevers samenwerkt. Vanuit de bestaande context van de organisatie kijken naar wat er morgen beter moet en kan. Om beter te worden dan de concurrent, om de klantverwachting te overtreffen, om het optimale te halen uit alle commerciële inspanningen. Om Winnaar van Morgen te worden!
Binnen RedFoxBlue combineert zij daarnaast de kennis van de benodigde competenties waarover een succesvolle sales moet beschikken met haar oude liefde: het tot elkaar brengen van vraag naar en aanbod van commerciële toppers.
? 06 51280798
✉ adka.van.osnabrugge@redfoxblue.nl