Verkooptrainingen
salestrainingen met resultaat
Verkooptrainingen en salestrainingen voor salesmanagement, buitendienst en binnendienst met het daarbij behorende resultaat in omzet en acties. Deze salestrainingen bieden wij aan als incompany verkooptraining, als open training en als online verkooptraining. Als RedFoxBlue zijn wij al jaren het top trainingsbureau van Nederland (Verkiezing MT1000 ) met de resultaten die daarbij horen.
Verkooptrainingen RedFoxBlue
We geven de salestrainingen als incompany training, als open training en indien gewenst online.
- Adviserend verkopen >> Inzicht en kunnen inspelen op wat de klant nu echt wil
- Accountplan >> Structuur in uw aanpak door klantbewerking met een accountplan
- Key account management >> Maximaliseren van de klantwaarde van strategische accounts
- Commercieel onderhandelen >> Streven naar een win – win situatie met je klant
- Salesboost >> Afspraken maken en marktdruk zetten
- Consultative selling >> Verkopen op de behoeftes van de klant
- Salesmanagement >> Meer rendement door het beter managen en leiden van je salesteam
- Verkoopplan >> De winnende commerciële strategie
- Challenger sales >> Daag je klant uit en geef hem inzichten
- Social selling>> LinkedIn als procesversneller in je salesfunnel
- Lean six sigma voor sales >> Uw organisatie verbeteren met lean six sigma
- DISC voor sales >> Je klanten en jezelf beter begrijpen
- Gesprekstechnieken in Coronatijd >> Gericht meer uit je gesprek halen
- Accountplanning >> Accountselectie en planmatig werken
- Virtual selling >> Online deals maken
RedFoxBlue is met zijn sales trainingen verkozen tot de nummer 1 op het vlak van Verkooptrainingen en Advies door de MT1000.
Onze salestrainingen kenmerken zich door:
- Resultaatgericht door uitsluitend technieken en vaardigheden in te trainen die direct bijdragen aan het commercieel succes van de deelnemer.
- Basisregel van iedere training is 20% theorie en 80% van de tijd intensief oefenen.
- On the edge vanuit de stelregel dat de trainer tot het uiterste gaat en dat ook van de deelnemers verwacht. Een Trainer wordt liever nuttig dan aardig gevonden, met beiden als uitgangspunt.
- Contracterend door in de voorbereiding en nazorg van de training de direct leidinggevende van de deelnemer te contracteren op interne coaching. De echte training start in de dagelijkse praktijk na de training.
- Trainingen gericht op de dagelijkse praktijk van de deelnemers