Veel organisaties ervaren strategische plannen die stranden in uitvoering. Deze Journey brengt focus, urgentie en concrete impact met maximaal vijf strategische doelen. Samen gaan we aan de slag om jullie strategie te vertalen naar maximaal vijf prioriteiten en daarbij behorende acties voor het hele bedrijf. We focussen op het selecteren en implementeren van Must‑Win Battles als start van de transitie en organiseren daarna de manier waarop afdelingen en teams hieraan invulling mogen én moeten geven.
Must Win Battle journey onderwerpen
Selectie, definitie en formulering van Must Win Battles
Strategisch commitment van de leidende coalitie (directie, MT, top van het bedrijf)
Implementatie in (project-)aanpak, acties en agenda’s voor 1 jaar
Focusregels vaststellen en handhaven
De langere termijn cultuurverandering die deze werkwijze met zich meebrengt
Organisatie van communicatie en input van teams en afdelingen
Resultaat training Must Win Battle journey
Organisatie die focus aanbrengt op 3–5 strategische thema’s. Praktische aanpak van het komende jaar van tijdsbesteding, activiteiten en acties.
Gedrag in de gehele organisatie in lijn gebracht.
Duidelijkheid over ‘ja’ zeggen en doen en ‘nee'(mogen) zeggen en niet doen.
Resultaten van de strategische thema’s voor iedereen meetbaar en zichtbaar op ieder moment.
Focus van activiteiten leidt tot meer effectiviteit, efficiency en energie in de hele organisatie.
Waarom kies je RedFoxBlue voor de training Must Win Battle journey?
Veel organisaties ervaren strategische plannen die stranden in uitvoering. Deze Journey brengt focus, urgentie en concrete impact met maximaal 5 strategische doelen.
NRTO-keurmerk,Nederlandse Raad voor Training en opleiding, is de brancheorganisatie voor private onderwijsinstellingen, opleidings- en trainingsbureaus.
MT1000, veelvuldig winnaar categorie salesadvies en -training onderdelen klantgerichtheid, NPS, excellente uitvoer en product leiderschap.
Consultancy.nl , Nr 1 (Diamond) partner in de ranking van De beste adviesbureaus in Nederland voor Sales consultancydiensten
Al 25 jaar scherp op sales, met honderden tevreden klanten – een schat aan kennis en succes, en we zijn nog lang niet klaar.
RESHAPING THE SALES PERSPECTIVE RESHAPING THE SALES PERSPECTIVE RESHAPING THE SALES PERSPECTIVE
Herken je dit?
Zijn activiteiten in je bedrijf teveel versnipperd?
Mis je samenhang in wat er door verschillende afdelingen wordt gedaan?
Is niet de gehele organisatie gefocust op wat er in de markt en met klanten/cliënten gebeurt?
Zijn prioriteiten in het bedrijf onduidelijk en wordt er teveel aangepakt?
Missen jij en je MT/directieteam overzicht?
Zijn effectiviteit, efficiency en energie niet op voldoende hoog niveau?
Het boek ‘Must Win Battles’ van Killing en Malnight ligt ten grondslag aan onze werkwijze. ‘Must win’ betekent dat de doelen gewonnen worden voor het succes van de organisatie!. ‘Battle’ betekent dat iedereen écht in actie moet komen om te kunnen winnen. Door maximaal vijf doelen te bepalen voor de duur van één jaar, waar alle activiteiten in een organisatie aan opgehangen worden, is iedere betrokkene beter in staat keuzes te maken in wat wel en wat (vooral) niet te doen. Dat creëert focus en laat de waan van de dag niet overheersen.