Dankzij de beproefde aanpak én de intensieve begeleiding van de RedFoxBlue professional verloopt dit proces niet alleen gestructureerd, maar ook bijzonder snel. Samen nemen we de volgende stappen:
Stap 1: Met uw RedFoxBlue professional bepaalt u wat het doel is van het klantpanel, welke informatie u boven tafel wilt krijgen en welke doelgroep u daarop wilt bevragen om uw commerciële organisatie te optimaliseren.
Stap 2: Samen met de RedFoxBlue professional ontwikkelt u de maatwerk vragenlijst als leidraad om met uw klanten over te sparren.
Stap 3: U nodigt uw klanten en/of prospects uit de gekozen doelgroepen uit. Vanzelfsprekend krijgt u daarbij de benodigde organisatorische ondersteuning van de RedFoxBlue professional.
Stap 4: Het daadwerkelijke gesprek vindt plaats onder de deskundige leiding van de RedFoxBlue professional.
Stap 5: Afhankelijk van het doel luistert u in een klein of groter gezelschap naar uw klanten. Voor gebruik in een latere fase of een bredere setting kunnen audio visuele hulpmiddelen worden ingezet. Er vindt in ieder geval verslaglegging van het gesprek plaats.
Stap 6: Met de vertaling van wat uw klanten gezegd hebben naar de verbeteradviezen gaat u actief aan de slag om tot de gewenste commerciële prestatieverbetering te komen.