Wij hechten veel waarde aan sterke en langdurige samenwerkingen. Op deze pagina vind je een overzicht van al onze huidige strategische partners.

Exsell

Exsell was tot eind 2018 onderdeel van de franchiseformule van RedFoxBlue. Hoewel ze zich inmiddels doorontwikkeld hebben tot volledig zelfstandig bedrijf, blijven ze nauw met RFB verbonden. Waar wij ons richten op procesoptimalisatie en ervaringsgericht leren, zal Exsell ons blijven ondersteunen op het gebied van data-driven vraagstukken.

Brightness

Brightness is gespecialiseerd in het ontwikkelen van applicaties, websites, AI en e-commerce oplossingen welke groei en impact leveren!

Persolog Nederland

Persolog Internationaal die in 18 landen zorg dragen voor technische en inhoudelijke ondersteuning, wetenschappelijk onderzoek en ontwikkeling van het Persolog® DISC Persoonlijkheidsmodel. Meer dan 60 miljoen mensen maakten reeds gebruik van DISC en aanverwante producten. Het heeft hen geholpen zichzelf te begrijpen en intermenselijke betrekkingen te verbeteren. Persolog werkt intensief met RedFoxBlue samen, met name in het commerciële domein. De producten van Persolog helpen leidinggevenden en commerciële medewerkers om ingewikkelde thema’s op eenvoudige wijze te benaderen, of het nu gaat om leiderschapsontwikkeling, het reduceren van conflicten, het ontwikkelen van betrekkingen of verkoop.

Salesgids

Salesgids.com, Hét portal voor slimme sales professionals! Met 48.000+ abonnees is Salesgids het grootste en meest toonaangevende platform voor verkopers en salesmanagers in de Benelux.



RedCardDigital

Wij zijn een full service digital marketing bureau. Onze expertise omspant een breed gebied en omvat marketingstrategie, growth marketing, leadgeneratie, klantbetrokkenheid en marketing automatisering. We zijn geen dertien in een dozijn marketingbureau. We voorzien niet alleen in strategie en uitvoering. Onze moderne marketingaanpak combineert geavanceerde technologie, inzicht op basis van data en klantgerichte oplossingen om toegevoegde waarde te genereren voor zowel u als uw klanten.

NIMA

NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing is sinds 1966 de beroepsvereniging voor professionals in marketing, communicatie en sales.

De NTRO

De NRTO, de Nederlandse Raad voor Training en opleiding, is de brancheorganisatie voor private onderwijsinstellingen, opleidings- en trainingsbureaus. Ook exameninstituten, EVC aanbieders en ontwikkelaars van (online) materiaal zijn lid van de NRTO. De NRTO telt ruim 900 leden. 

Sinds 1971 is de Sales Management Association (SMA) dé vakvereniging voor salesprofessionals op elk niveau. Vijf bedrijven staken destijds de koppen bij elkaar om het salesvak verder te professionaliseren. De bedrijven die aan de wieg stonden van de SMA waren Heineken, Nutricia, Nestlé, Douwe Egberts en Unilever. Inmiddels is de SMA één van de oudste beroepsverenigingen van Nederland. Ze vertegenwoordigt een vakgebied, dat voor de gehele Nederlandse economie van groot belang is. De SMA biedt haar circa 1.750 leden niet alleen kennisuitwisseling en professionalisering van het salesvak, maar organiseert jaarlijks ook vele spraakmakende evenementen en verkiezingen.

RedFoxBlue is een erkend leerbedrijf en werkt daarin samen met SBB. SBB is een professionele organisatie in het hart van het middelbaar beroepsonderwijs en het bedrijfsleven. Wij voeren taken uit in opdracht van het ministerie van OCW, zoals het erkennen en begeleiden van leerbedrijven, onder andere voor stages en leerbanen.